Sidor

söndag 12 december 2010

Dag 6 - Min dag

Vaknade alldeles för varm (när jag gick och la mig så frös jag fruktansvärt mycket så jag sov med långkalsonger och elementet på högsta värmen). Jag var tvungen att öppna fönstret och få i mig lite nollgradig luft för att kunna tänka.

Åt en långsam frukost och pratade lite politik med mina föräldrar för att sedan ta mig till min dator för att skriva blogginlägg och mail. Sedan passerade dagen mest. Lite sådär lagom ineffektivt.

Framåt kvällen så fick jag skjuts till stan för att sedan gå till nolltrefem och titta på mina kära vänner i Prins Blå spela jullåtar. Efteråt så väntade Sebbe på mig och vi körde iväg till repan. Någonstans här började dagen flippa ut.
När vi upptäckte att någon hade tagit PA:t och typ allting annat så började vi städa klädda Vincent Vicious t-shirtar och nazikängor (som jag dessutom hade satt hjul på som blinkade som om det var disco). Sedan lirade vi tills jag trodde att jag skulle få tinnitus. Kvällen avslutades fint med att vi spelade fotboll med en basketboll inomhus.

Nu är jag skapligt trött och ska titta på Pettson och Findusjulkalendern från 93.

1 kommentar: