Sidor

fredag 8 februari 2013

Januari i mobilen

Hej kompisar! Jag gillar 2013. Tretton är en bra siffra och jag känner i magen att detta kommer blir ett bra år. Så här såg min första månad ut.

Jag och A pyssade bokmärken.

Beredde mig på att bli en fisk.

Bytte batteri i mitt gamla pokemonspel och spelade järnet (!!!)

A testade kavajer.

Matade änder.

Bytte hårddisk i datorn.



Hängde runt i Halmstadsdimman.

Köpte glitterstrumpor.

Vi hade tackgasque och jag var en makrill.   
Snodde senare till mig delar av Niklas utklädnad.

Beställde och fick min fotobok som såg skitkonstig ut, bråkade lite med crimson och har nu fått två nya som ser jättebra ut (fight the power!!)

Originell gåbortpresent till min pappa (den är död).

Fick mammas gamla walkman. Idealisk för brusinspelande.

Hängde med blåmesarna på balkongen.

Filmade lite.

Kollade på Life of Pi. Säger som alla andra: JÄTTEFIN.

Sedan kom snön igen. Olämpligt.

A köpte pannlampor.

Vandrade runt på söder och såg söt bil.

Såg mina kompisar i tidningen.

Var supercrazybabydoll på försenad julfest med humaniorasektionen.

Kompisar och några av julklapparna vi fick!

Morfars underligga pussmunsdörr.


Världens coolaste rullstol.

Pysslade ihop chokladbollsgodisar.

Så smälte snön äntligen!!

Och så kom dimman, den efterlängtade dimman!

2 kommentarer:

  1. du uppdaterar ju inte här längre... hemskt med läppstift, men funkar på maskerad.

    SvaraRadera
  2. Inte många uppdateringar här precis. Hur ska man då kunna stalka dig på avstånd?

    SvaraRadera