Sidor

torsdag 3 januari 2013

November i mobilen

 Såg en mamma som läser Harry Potter för sin dotter på tåget.

Promenerade till kalas.

Gjorde origamifigurer.

 Och surra i håret!

 Tog höstpromenader.

Höll tal på fackelmanifestationen för kristallnatten om Martin Luther och hans antisemitism.

Hittade spännande bilder i en scoutstuga.

Hängde i soffan.

 Skar rödbeta.

Lekte i trappuppgång.


Tog en såndär lång skogspromenad i mina hemtrakter. Mindre klokt att vara där mitt under älgjakten.

 Potatistryckte

 Drack första glöggen.

 Var och lyssnade på jazz. Je Suis!

 Lekte och härjade utanför Smålands.

 Hade möte med Jimi och drack julmust ur martiniglas.

 Hängde på lokalen.

 Var på Roots och lyssnade på kompisar som lirade.

 Människor stoppade jelloshots i ögonen.

 Förberedde mig för min första arbetsdag (JAPP!! HAR FÅTT ETT JOBB! FANTASTISKT!)

Utsikten från mitt kontor. Industrier, hamn och hav. Älskar det.

 Var och lyssnade på när Guy Pratt drog sina rövarhistorier om Michael Jackson och Madonna på Kulturparadiset.

Började pynta!

Hängde med kattungar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar