Sidor

torsdag 15 september 2011

Det känns omöjligt, totalt jäkla ovant att "blogga".
Att i rader efter rader babbla på om "jaa, det är så mycket nu och blablabla jag var på hemköp och köpte ansjovis". Jag känner inte att det intresserar mig längre. Det känns helt jäkla ointressant. Så från och med nu så vet jag faktiskt inte vad tusan jag ska skriva om. Det här har ju trots allt fungerat som min dagbok. Jag har kunnat gå tillbaka och se delar av mitt liv ur min synvinkel. Vem vet, rätt var det är så skriver jag säkert om den där jäkla ansjovisen jag köpte i måndags. Vi åt mackor med frukostgrova, sallad, tomat och ansjovis. Det var gott. Sedan spelade vi gitarr. Det var kul.

Hejdå.

3 kommentarer:

  1. Gillar att dina inlägg blir roliga att läsa även när det känns som att du försöker att göra det ointressant. Du är en grym bloggare (:

    SvaraRadera
  2. Du kanske kan blogga om något annat då? Typ bara posta bilder, eller blogga om någon samhällsfråga som intresserar dig. Eller posta dikter och endast dikter.

    SvaraRadera
  3. Det kanske jag gör. Det kommer nog naturligt. :)

    SvaraRadera