Sidor

måndag 30 maj 2011

Fredag, befann jag mig i mörkret med min stora glittriga sjal och dansade mig lycklig.
Lördag, ner i landet för stor loppisrunda med Daniel, Olof och Daniels oerhört trevliga föräldrar. På första stoppet hittade jag världens coolaste svetsglasögon från 40-talet som en gång hade kostat en krona. Just nu ligger de glömda hos Anton men de ska användas någon gång när jag känner för att bli uttittad!


IMG_4883

IMG_4885

IMG_4886

IMG_4890

Vi hade världens bästa fika med oss bestående av smörgåstårta på förmiddagen och smörgåsar på eftermiddagen. På en fin loppis i Ängelholm så hittade jag en jättefin grammofonspelare som var som en hel möbel. Mycket stiligt. Daniel hittade (nästan) allt han hade önskat sig. En cylinderhatt från Paris och en portfölj. Också mycket, mycket stiligt. Olof fyndade en plånbok som innehöll en bild på den förra ägaren, ett stämjärn, en skinnjacka och en portfölj. Jag hittade även en spetskrage. Ska bara hitta något med tillräckligt lite urringning för att kunna använda den.

IMG_4901_667x1000.shkl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar