Sidor

måndag 8 november 2010

Nu är det november.
I dag blev det så jäkla klart att ljuset är borta för det här året.
Det känns lite tungt, ganska svart, lite ont i halsen.

Första dagen i skolan efter lovet. Mitt sjuka, intensiva, underbara lov.
Känns lite tråkigt och alldagligt att tvingas tillbaka till verkligheten men samtidigt lite tryggt.

I dag fick jag alla saker jag skickat till dig tillbaka i ett kuvert.
Det gjorde lite ont men du kommer nog tillbaka när du orkar, och när jag orkar.

Jag har ingen dator och stressar mycket mer än vad jag borde. Har lite svårt att organisera mig själv. Man måste hinna leva också, klokt som min mediakunskapslärare sa till mig.

Nu har jag duschat så varmt och länge att hela badrummet fylldes av vit vattenånga.
Te och bok i säng och jazz på knastrande band kanske kan rädda den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar