Sidor

söndag 31 oktober 2010

Livet är upp och ned (jag älskar det)
Livet är upp och ned (du hatar det)

Men vafan, hittills har ingen dött av misslyckande.
Jag ska inte bli den förste.
_______________________

För att försiktigt med små trevande steg försöka ta sig tillbaka till verkligheten så vill jag bara berätta att idag ska jag på fotboll igen. Jag ska försöka få ihop de sista bilderna till mitt bildreportage och käka lite korv (fast jag gillar ju inte korv egentligen).
Sedan ska jag hem till min bror i gettot och äta scones och titta på Tim Burtonfilmer.

5 kommentarer:

  1. Misslyckande, i sanning - obestridligt. Du ska klara av det, och du bör inte älska det.

    SvaraRadera
  2. Du oroar ihjäl mig med ditt upp-och-ned-vända liv.

    SvaraRadera
  3. Jag tar tillbaka det där sista. Jag ska inte låta mig oroas mer. Ta gärna bort mina kommentarer också; du kan nog avgöra vilka som är mina. Et silencium.

    SvaraRadera
  4. Det är nog många som dött av misslyckande, men du behöver nog knappast oroa dig för att vara en av dem.

    SvaraRadera