Sidor

onsdag 3 februari 2010

onsdag natt

onsdag natt
i vintrigaste vintersverige
nyser i min kopp te
snön isolerar
dämpar och värmer
och så är den i vägen såklart


idag köpte jag en kavajtyp på the ants (ja, jag tycker det är jätteunderhållande att ändra ord från svenska till engelska och tvärtom). Den hade axelvaddar, jag tog ut dom. Jag vet inte om jag tycker om den. Lite för åttiotal kanske. 

Jag har ont i mina fötter, ont på det sättet jag har ont när jag är trött, trött på ett ganska bra sätt. Trött på ett sätt att man vet att man kommer sova riktigt gott.

Jag skriver så mycket låtar, ni anar inte. En del är bra, många är lika varandra, det mesta är nonsens. Oorganiserad är jag också, ingen rutin eller arbetssätt. Sysslar inte med hantverk, bara känsloyttringar. Känner mig så jävla bortskämd med musikalitet, har ju aldrig direkt jobbat för den. Och nu är du besviken på mig, jag känner det. Förlåt.

godnatt.



1 kommentar:

  1. Mycket besvikna människor. Är det fel på dig eller omgivningen? :p

    SvaraRadera