Sidor

onsdag 27 januari 2010

dom kalla mig cp

jag sitter här
har trotsat tvåhundra meter en och en halv decimeter djup snö i converse
men ändå tänker jag
att jag mår så jävla bra

jag tror det är sant



I morgon ska jag sova i kulturhuset, jag gillar det.

Lite andra saker som jag gillar:
Min fina själsfrände och hans existens, kalla mig - vapnet, varma långkalsonger, hollandaissås, min framtida festivalsommar, jimis humor, min mattelärare och hennes sätt att se en.

Fina saker


Det tråkigaste just nu är nog att mina mentorer är oglada...på mig...och jag kan inte göra något åt det. Jag kan inte få dem glada och det är jobbigt. Om någon av er läser det här så vill jag säga till båda att jag bara vill att det ska vara så bra som jag vet att det kan vara.



pussar till hela snösverige

1 kommentar: