Sidor

torsdag 29 oktober 2009

vart du än ville gå så följde med dig, jag var tärnan vid ditt släp din livegna lakej

Jag tror jag döper den här dagen till "pannkaksillamående och rening".

Dagen började ganska eminent med god frukost (jag tänker aldrig någonsin ever ever säga/skriva frulle....fulaste förkortningen ever!) och lite pysslande i mitt rum. 

Vid lunchtid så kom jag på den briljanta idén att jag skulle göra pannkakor. Det visade sig vara en ytterst dålig idé. Efter att jag hade krängt den första pannkakan så kände jag hur huvudvärken började komma och så fortsatte det. Jag hade fan ont i huvudet och mådde illa hela dagen?! 
Det är faktiskt en grej som är ganska typiskt mig egentligen.

Andra saker Klara får ont i huvudet av:
äppeljuice
korv
äpplen (i för stora mängder)

För att komma tillbaka till den smarta och snygga rubriken så har jag ju inte bara ägnat mig åt pannkaksillamående idag utan även rening.

Jag är ingen ohygienisk människa i allmänhet men ibland när jag bara hänger hemma och inte har en direkt anledning för att se bra ut så händer det att jag hinner gå ner mig rejält. Så att man får tvätta håret två gånger, heh. Idag tog jag i alla fall den efterlängtade duschen. Det är faktiskt som skönast när man verkligen behöver det.

Imorgon bär det av till Borås!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar