Sidor

söndag 18 januari 2009

min nygamla supersnygga superblogg

Jag har suttit och pillat lite med min nya fina blogg idag. I have a good feeling about this. Jag har blivit inspirerad av många andra bra bloggar. Så nu tänkte jag göra ett nytt försök, och jag måste säga att det här nog är den bästa sidan jag hitills har haft en blogg på. Titta bara hur fin och clean layouten har blivit! 


Apelsinskal överallt, lykke li ur högtalarna och jag är trött trött trött    och uttråkad

Jag hatar söndagar

För man vet liksom att livet kommer fortsätta dagen efter med alla jävla rutiner och prov och läxor och människor man egentligen inte vill träffa och leenden man egentligen inte vill le och gympass och snöslask och mörker mörker mörker

usch jävla söndagar

1 kommentar:

  1. Tja, jag tyckte ju om Näsblodbloggen också. Den är fin och clean den med. Men det är roligt att du börjar blogga igen!

    SvaraRadera