Sidor

fredag 29 juli 2011

Lever.
Det är sommar.
Igår kände jag mig manodepressiv.
Men Blondie och halvtreallsång räddar det mesta.
Även mig från klor.

Det är sommar.
Jag är en bågskytt.
Måste hålla mitt psyke i shack.
Hålla det rent. För att vända den nedåtgående trenden.
Giget imorgon måste bli bra. Det kommer bli bra.

Det är sommar.
Jag ska sälja min Way Out Westbiljett och åka till gotland.
Edward Sharpe And The Magnetic Zeros väntar på mig i Köpenhamn istället.

Det är sommar.
Jag fikar på rotundan och väntar på spelningarna.
Vandrar runt i de bästa jäkla skorna jag någonsin haft.
Kommer inte riktigt till skott.
Har det bra.
Har ont i halsen.
Har inget hem.

Har det ganska jäkla bra.



Snart kommer Paris...

1 kommentar:

  1. "Ganska jäkla bra" låter som en direktöversättning - fy. Vad är skack? :D

    SvaraRadera