Sidor

onsdag 30 mars 2011

Igår fyllde jag 18 med värdighet.
Vaknade med feber men bestämde mig för att det inte skulle hindra mig från att ha en fashionabel dag. Så jag svalde en huvudvärkstablett med ett glas juice och ägnade dagen åt att spela Settlers online och titta på desperate housewives. Framåt kvällen dök unge herr Nord och Karlsson upp med fin fina presenter. Min eminenta bror och han flickvän hämtades även från staden för att deltaga i mitt firande. Sedan återstod en hel kväll av presentöppning, tårtätning och trevligt umgänge. Vid elvasnåret hade min feber tilltagit och jag höll mig uppe med lite viljestyrka.

Har fått en hel hög med fina saker. Inklusive ungefär fem kilo samhällskritik i bokform. En enmetersros, väckarklocka (pikpresent), stämpedal (nu behöver jag aldrig spela ostämt mer!! :D) och en massa annat fint.

Något annat fint jag har fått är ett åttasmslångt sms från Jimi som är i Mexico med citat från C.S Lewis och allt. Mycket, mycket fint.

Och tack tack för alla fina grattishälsningar jag har fått från höger och vänster!

Under natten har det utspelat sig något konstigt på min youtubekanal:
Darkemo54 - rekcuskcoc
Exinerate - THE PERSON BELOW ME IS GAY LOL!!!
Darkemo54 - No u
Exinerate - wow just KEEL yourself nikon nobdy cars...............
ManateeCrab - There is no geological or oceanographic support for Atlantis. Deal with it.
ManateeCrab - LOL FUNNI JOCK MAN,.......~~~~~
Exinerate - i live in atlantis u racist fag
ManateeCrab - why dont you just smoke a dove exinerat
Darkemo54 - Penis
Exinerate - \/ bad language!!!
Darkemo54 - Nope
Exinerate - dot avi LOL
Darkemo54 - SMOKE WEEED EVERY DAY
ManateeCrab - dot wmv double lulzorz
Exinerate - rip nate dogg
Exinerate - holy shit this girl is legal now!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar