Sidor

måndag 17 januari 2011

Har haft en jättejättefin dag. Insåg det inte förrän jag gick själv hem från busshållplatsen.

Dagen började med en engelskalektion där vi tittade på The Office och That 70's Show (vi jobbar med humor, hehe). På övriga lektioner drack vi varm choklad, brainstormade och tittade på roliga klipp på youtube. Efter skolan så stack vi iväg till repan och spelade musik. Det gick alldeles prima och vi har nu två nyarrangerade låtar att spela på fredag och framöver (ja, just det nu är det meningen att jag ska göra reklam och säga kom kom). På fredag spelar vi förband till Billie The Vision And The Dancers på Nolltrefem. Kom kom!

Efter repet åkte jag hem till Mathilda och tittade på halva The Runaways för att sedan åka buss hem. På bussen så började en kille som hade sett mig spela på nolltrefem prata med mig. Det var jättetrevligt och fick mig att önska att varje busstur var sådan.

Dagen har gjorts en gnutta bättre av vetskapen om att jag är ledig hela dagen i morgon.

Så i morgon ska jag till en kompis i skogen och klappa på hästar och titta på film.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar