Sidor

söndag 23 januari 2011

Det är svårt att vara rockstjärna.
Samtidigt som man måste vara världens bästa musiker och galnaste liveartist så måste man vara fotograf, grafisk designer, säljare, ekonom, chaufför, retoriker och social varelse.
edit: poet, författare, spännande person och låtskrivare

Det är svårt men jag måste lyckas.


Efter att ha insett allt det där och ägnat mig åt lite flow writing med Cecilia Nordlund så begav jag mig till gettot och till Samuels lägenhet som var fylld av rök och jazz. Vi hade tea party, satt och snackade och bläddrade i böcker.

Nu är jag sådär fruktansvärt trött igen. Så nu ska jag ta mitt förnuft till fånga och gå och lägga mig.

Godnatt världen.

1 kommentar:

  1. Det handlar inte om vad du måste vara, utan vad du är, vill, och kan vara. Den enda som förväntar sig det är du, och skulle du falla, misslyckas med allt och behöva hjälp så finns det massa människor som älskar dig för den du är och inte för den du försöker vara.

    SvaraRadera