Sidor

söndag 19 december 2010

Dag 13 – Den här veckan

Den här veckan hade potential att bli en jättebra vecka. Men något i mitt huvud är fel just nu. Är det serotoninbrist eller bara en olycklig kombination av saker som hänt, eller inte hänt? Jag vet inte.

I måndags gick jag långpromenad och knäppte massor av fina bilder. Promenaden fungerade.
Tisdagen kommer jag knappt ihåg.
På onsdagen skrev jag samhällsprov, blev intervjuad av Hallandsposten och hade lång fotolektion som vanligt.
Torsdagen höll på att gå riktigt åt helvete, men på något sätt så hamnade jag i Samuels lägenhet drickandes te och småpratandes om politik, datorspel och ingenting alls. Sedan gick vi på bokcafémöte på ABF och jag åt upp alla deras pepparkakor och drack mer te.
På fredagen vankades det julavslutning och det var verkligen jätteroligt att gå in i julpyntade Bergmansalen och njuta av bra musik och fint sällskap. När vi hade fått jullov så stack vi iväg till stan för att fira men peppen var så låg att jag flydde för att rädda min väska från replokalen istället. Sedan tog vi oss mot Laholm för musiklyssnande, bananätande, smådansande och gitarrspelande. Det bästa med kvällen var golvvärmen i badrummet. Sedan tog jag mig hem i kylan och kollapsade hemma. Tre veckors jullov sitter fan inte fel.
I lördags så var jag på nolltrefem och lyssnade på band hela kvällen. Det roligaste som hände var när ett punkband började bråka mitt i spelningen. Träffade min exbandkompis Nallen där också och det var jättekul att snacka med henne.
I dag har jag mest degat. Tog en promenad, målade lite i en bok, snackade lite med Sebbe och bakade lite fruktkaka till jul.


imorgon så ska vi så smått börja spela in.....hihihi

1 kommentar:

  1. Själv har jag mest sovit, så jag tycker du har gjort jättemycket under denna veckan.

    SvaraRadera