Sidor

lördag 18 december 2010

Dag 12 – I min handväska

Nu i dagarna så har min väska komiskt nog varit på vift. Den har legat alldeles ensam i replokalen men igår så lyckades jag tillslut hämta den därifrån.

Det här är vad den innehåller:
Nycklar i en kedja. När jag gick i högstadiet så var det mycket effektivt att kunna sätta fast nycklarna i byxorna så att de inte skulle kunna bli stulna.
Min röda moleskineanteckningsbok som är fylld av mindre eller större funderingar i textform.
Plånbok från fairtradebutiken i stan. Fick den i julklapp av mina föräldrar för några år sedan.
En hög med pennor, mer eller mindre fungerande.
Läppbalsam i fin fin metallburk (burk föresten, vilket roligt ord!)
Antirasistiska klistermärken från Ung Vänster.
En glittrig sten från Tjörn.
Hjärtformad reflex från Länsförsäkringar.
Knark (huvudvärkstabletter).


handväska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar