Sidor

torsdag 28 oktober 2010

småfåglarna i buskarna

I dag vaknade jag kallsvettig och med ont i magen.
Natten var inte särskilt bra.
Kändes som jag var i ett känslomässigt vakuum fullt av apati och svimfärdighet.

Men så ibland händer det att folk stället upp även om man inte bett om det eller förväntat sig det. En timmes fristad från de jobbiga tankarna som är som ett slag i magen varje gång jag tänker dem.

Jag hoppas du känner ångest
för det gör jag.

Men samtidigt vet jag att jag inte är ett dugg bättre själv.

4 kommentarer:

  1. ... men du borde vara.

    SvaraRadera
  2. Det är ju i vart fall bra att karma ibland fungerar =)

    SvaraRadera
  3. Jag förstår egentligen inte varför jag ska behöva konfrontera en anonym kommentar på min blogg men eftersom jag inte tror att det är Oskar eller Johan som skrivit det så gör det mig upprörd.

    Som om jag skulle förtjäna att må dåligt?!

    SvaraRadera