Sidor

söndag 12 september 2010

Joel

IMG_9603

IMG_7519

_MG_2973

Jag har en vän som heter Joel. När jag träffade honom första gången så försökte jag tvinga honom att hänga med mig.

Joel är en av de absolut roligaste människorna jag känner och är en jäkel på att spela trummor, bas, gitarr och att skriva musik. Han spelar även i ett band som heter Roadkill BBQ som är vitt kända över hela Laholm. Han är den enda som kan härma en muffins och alla personer i hela världen med samma röst.

Bra grabb.

4 kommentarer:

  1. Han är en toppen kille, haha och ja han är den ända som kan likna en muffins xD :) haha det var sjuk kul då när han skulle härma en muffins för första gången, som vi alla skrattade då ^^
    /sunnis :) <3

    SvaraRadera
  2. Hoppas att jag slipper vara med i vänserien på bloggen! :p /Hrafnin

    SvaraRadera
  3. Exponeras? Icke då. Omvärlden kan inte förstååå vår kärlek :p

    SvaraRadera