Sidor

tisdag 24 augusti 2010

À la bilddagboken och mina (mer) fjortisår så kommer här en liten fin lista över sommaren:

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Åkte till Barcelona, Falun, Tjörn, spelade magic och var på festivaler.
dog någon som stog dej nära?
nix
- vilka länder besökte du?
Spanien
- är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha 2011?
Inte direkt, har varit en grym sommar.
- vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
14:e Juni när vi hade epic jam med Music is the Weapon.
- största misstaget?
Pass
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Nix
- bästa köpet?
Fina SX-70 polaroidkameran som jag inte ens fått se än!
- vad spenderade du mest pengar på?
Mat, tror jag helt ärligt.
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Musikexplosion, Barcelona med Johan, Way Out West, Håkan, massor!
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010
Kids - MGMT
- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare sommar?
Gladare.
- vad har du gjort mer?
Hur mycket som helst!
- vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit på tåg och bussar, hade varit smidigt att komma fram direkt!
- hur tillbringade du midsommarafton?
Allmän folkfest hemma hos mig, härligt och precis som det ska vara.
- blev du kär i sommar?
Nix
- hur många förhållanden?
.....ett...varför svarar jag på detta? Vilken vettig människa har FLERA FÖRHÅLLANDEN på EN sommar?!
- favoritprogram i sommar?
30 rock
- bästa boken du läste i sommar?
Pass
- bästa upptäckten?
Snapshots i photoshop
- något du önskade och fick?
En jävligt grym sommar
- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Firade hemma hos Sunnis med kakor och glass (fina gruppfoton också).
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Nej.
- hur vill du beskriva din stil sommaren 2008?-
Ovanligt feminin faktiskt.
- vad fick dej att må bra?
Folk, Johan.
- vem saknade du?
Mina syltsystrar!
- bästa nya människorna du träffade?
Sebbe och Nima!
- sommarens sötaste?
Johan
- sommarens hetaste?
Johan
- sommarens största kärlek?
Johan
- sommarens besvikelse?
inget
- sommarens snällaste?
Andreas

1 kommentar:

  1. Aww, jag vill vara snällast med =P

    Barcelona är inget land förresten, och du har inte nämnt VM-finalen

    SvaraRadera