Sidor

lördag 31 juli 2010

Till Majse

Sommaren tar upp all min tid, allting händer. Ingen vet någonting. Alltid fritt fram att ringa eller smsa om någon undrar var jag håller hus och vad jag sysslar med (egentligen!).

I natt är en sådan natt där jag tänker klokheter utan att förstå dem själv.
Måste fundera i efterhand på vad jag egentligen menar.

Jag missade min busshållplats för att jag skulle skriva klart en dikt.
Sedan fick jag vandra lite längre hem i sommarnatten.
Nätterna är bäst så.

Mitt vagabondliv börjar sätta sina spår, igår när jag vaknade så visste jag inte var jag var. Men livet leker och jag försöker samla på mig till vintern. Med allt sånt där man inte riktigt kan göra då.

Här är min sommar på kartan (resan till Falun har jag fortfarande framför mig):

sverige

1 kommentar:

  1. tack klara min vagabond, äntligen en fantastisk uppdatering:)

    SvaraRadera