Sidor

onsdag 17 mars 2010

självömkan

Jag vill ut och smaka på våren, lapa i mig lite sol. Istället är jag förpassad till min säng och om en timme kommer strömmen försvinna också...

Planen var bra, planen var att skutta till skolan idag. Kanske inte äta någon fast föda men ändå vara där. Ha min första riktiga fotolektion och skriva matteprov men när jag vaknade klockan fem i morse med jag-kan-inte-röra-mig-en-millimeter-utan-att-spy-känsla så var det bara att glömma. Jag ringde till den man alltid kan ringa på konstiga tider och ha ett vettigt samtal med och lyckades lindra eländet något.

Jag vill äta mat, det vill jag verkligen. Men det verkar ju inte fungera så värst bra. Det som orsakade det här "återfallet" av illamående var en skål A-fil med skivad banan i som jag åt lite för tidigt efter fiskbullemiddagen. Eller så berodde det kanske på att jag under dagen tittade på alldeles för många "Glamourama"avsnitt.

Nu hittar jag inte ens mitt heroes III. Jag ska försöka spela lite Sims om jag får igång det.

cheers

4 kommentarer:

  1. krya på dig klara!
    vi saknar dig i skolan <3

    SvaraRadera
  2. tack, jag SKA fan till skolan imorgon.

    SvaraRadera
  3. Du vet väl att du kan ringa mig också vid konstiga tider om du vill?

    SvaraRadera