Sidor

måndag 7 december 2009

din livegna lakej

vem är jag?
vem vill jag vara?
vad tycker andra om det jag är?

några frågor som snurrat runt innanför pannbenet idag
hittade inga enkla svar
men som sagt av någon är jag komplex


I morse grät en kompis. Försökte trösta och insåg att jag inte vet ett skit om vänskap, i alla fall inte den sortens. Tur att det finns andra som gör det.

Sedan åt jag lunch med anna och vi samtalade om hårfärg och barnafödande (jag tycker om dig).

Under musikproduktionen höll vi på att förstöra hela utrustningen med vår inspelning av "Jultomten är pedofil", "Påskharen är pyroman" och "Midsommarstången är fikus". Det var _mycket_ roligt, heh.

Sedan tränade jag till kent och insåg att deras nya album är mycket träningsvänligt, tempot ganska högt och så, schysst. 

I skrivande stund väntar jag på middag, är huuungrig.

1 kommentar:

  1. men det känns skönt att ha någon där iaf, bättre än att sitta själv & gråta!
    jag gillar dig.
    jag tror vi kommer bli världskända (h)

    SvaraRadera