Sidor

lördag 28 november 2009

a friend with weed is better

Jag dricker årets första glögg till ale möller band och funderingar på japan, jag är jävligt pepp på japan. Har suttit hela kvällen och försökt pressa in lite mer språkkunskaper så att jag ska kunna säga mer än watashi wa ninja des (jag är ninja). Planen är att vi ska ta oss dit till sommaren, jag min bror och hans flickvän.
Det är dagens funderingar.


Veckan som gått har gått fort och känts något tung, jag skyller allt på november.
Men några fina saker som har inträffat är:

Upptäckten av kortspelet (alltså kortspel, med riktiga kort...hjärter, spader ni vet) hej knekt!
Det fick mig att skratta något kolossalt mycket.

Webkameran som jag har fått/lånat/köpt (jag vet inte riktigt än)

Min plats i någons oskrivna memoarer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar