Sidor

söndag 4 oktober 2009

we are the earth intruders

IMG_0988

Dagens upptåg:
Jag vaknade, tittade ut genom fönstret och insåg att det var innesittarväder. Johan ringde och jag pratade en stund med honom. Sedan ramlade jag tillslut ur sängen och tog mig ner för att hämta frukost. Jag åt en skål yogurt med med banan (krav), havrekuddar och rostade madelflarn som blev över från gårdagens festligheter (åttioårskalas för mormor). Det här gjorde jag i min säng med datorn i knät och där stannade jag till ungefär klockan tre. Sedan avnjöt jag en god middag med mycket curry.

Någonstans mitt i allt chillande lyckades jag faktiskt skriva klart ett referat som ska inlämnas imorgon. Jag är verkligen dålig på att skriva referat. Man måste vara så objektiv och koncis. Det är svårt. Särskilt för sådana som mig som kan skriva ett helt blogginlägg om ingenting, heh.

Nej nu tror jag att jag ska återgå till chillandet, det är ju trots allt söndag.


Kram

1 kommentar: