Sidor

söndag 25 oktober 2009

the storm is coming, but i don't mind

Det regnar ute, jävla helvetes höstrusk. 
Fast det gör egentligen inte så värst mycket. 
Jag placerar mig inomhus med te och musik, underbara höstrusk.

"all we can do is keep breathing" sjunger spotify i valstakt, fint.

Johan åkte i morse. Jag följde med honom till stan och gick runt på hemköp i en timme.
Jag ser ut som en blöt katt när jag blir blöt i håret, usch. Det inhandlades en stickad tröja på carlings (yay för söndagsöppna affärer!), han såg ytterst stilig ut i den. 

I morgon vankas det LAN! Det var verkligen jättelängesedan jag lanade på riktigt (jag har ju som bekant bytt till mac för något år sedan och sedan dess har det varit problematiskt). Nu har min snälla broder erbjudit sig att låna ut en av sina miljoner datorer till mig, han ska bara bygga ihop den först, heh. 

kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar