Sidor

fredag 16 oktober 2009

och jag glömmer bort att andas

tjollahoppsan

jag sitter at the moment i emilias källare i trönninge med magen full av tacos, godis, chips och energidryck! Vi har betat av två filmer hittills (twilight och house of voices) och vi ska snart börja på den tredje. Kommer förmodligen få minimalt med sömn inatt (antagligen ingen alls) och imorgon klockan tolv står laserdome på schemat.

(Klara är en fin orädd korv. Emilia har en traktor och en omtänksam katt)
En liten parentes från Anna bara, förlåt att jag störde.


Nu meddelade Klara att hon inte brydde sig, så jag fortsätter att gästblogga. Jag föredrar att använda versaler i början av meningar.

Hms. Vem är då denna okända person som kommer och tar över Klaras blogg?
Mitt namn är Anna Stohr (ja jag heter faktiskt så och det är inte en jävel som kan stava till det), jag är sexton år, lång som en flaggstång och jag går i Klaras klass.

Nu kom Klara med den eminenta kommentaren "ÅH, vi ligger såhär *på mage i en grå soffa* som riktigt tjejiga tjejer, tuggar tuggummi och pratar om killar".

Själv vill jag nog helst se VM i bowling dom sänder på någon kanal på tv.

Annat som kan vara lite värt att veta om mig är att jag har väldigt ljust hår och väldigt mörkbruna ögon, fiffig kombination, särskilt när man ibland kläcker ur sig saker i stil som "ÅH, har du en katt? Är den omtänksam?" eller "MIN DRAPERI" (när jag egentligen menar OJ MINA GARDINER).

Nog om mig.

Vi ser på en film som Sara kan citera utan att blinka.

Äsch, det finns nog inget mer att säga nu. Eller jo, jag kan ju göra smygreklam för min egen blogg. En sida där jag skriver totalt nonsens som kommer direkt från hjärtat och slänger upp lite relaterade foton och lite låttexter när det passar. Ni hittar den på http://stohr.blogg.se

Peace, love and understanding

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar