Sidor

onsdag 14 oktober 2009

du log mot mig, dina ögon in i mig, du finns kvar i mig

Sitter i godan ro och lyssnar på min egna inspelade musik, det låter faktiskt bra. Bättre än någonsin tror jag, ärligare.

På ryggen har jag ett antal stygn, det börjar göra lite ont nu när bedövning har börjat avta.
Det är nämligen så att jag var och skar bort ett födelsemärke idag, jag vet ärligt talat inte riktigt varför. Den stack ute lite och kliade ibland.

Vi gick till vårdcentralen för att kolla upp det och helt plötsligt ligger jag på mage under en kvinna som ber sjuksköterskan om en större skalpell. Jag har aldrig varit rädd för att gå till doktorn, eller tandläkaren eller för att ta sprutor men jag kan erkänna att till och med jag blev lite kallsvettig och nervös av situationen. Men allt gick bra och nu är jag ett födelsemärke lättare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar