Sidor

söndag 7 juni 2009

*tystnad*

idag vaknade jag jämte älsklingsjohan, idag tittade vi färdigt på hikaru no go, idag mådde vi dåligt till klockan sex, idag åt vi wannabe sushi (= sushi - sjögräs, wasabi och ingefära), idag klippte vi gräset, idag fick johan 11 myggbett och jag fick sex (varav fyra i ansiktet), idag ringde oskar för att sjunga nationalsången med mig (jag kunde bara första versen, han kunde tre), idag (i kväll) spelade vi go och dominion på mitt golv, i kväll drack vi skogsbär och citruste till knäckebröd med rökt lax.

Jag är något trött och rummet är något för stökigt, men det gör inget.

2 kommentarer:

  1. Fin bildserie du lagt däruppe =)
    (På tal om baseball och den har antagligen varit där uppe sen tidernas begynnelse och nu börjar jag känna mig ouppmärksam och det är gränsar nästan till en pinsam kommentar)

    SvaraRadera
  2. den är faktiskt ny :) tykte att den gamla var lite väl vintrig.

    SvaraRadera