Sidor

tisdag 2 juni 2009

and throw little things of, like carparts, bottles and cutlery

Idag är det tisdag, idag flyttar min bror lite närmre men på samma gång lite längre ifrån, idag är jag supermegaastrött, idag fick jag mvg på nationella prov i matte och på mitt religionsarbete, idag är johan inte hos mig, idag är det nio dagar kvar tills jag slutar, idag känner jag mig övergiven av dåliga orsaker (jag borde inteinteinte vara så fuckingjävla ego, bajs) , idag känner jag mig som världens absolut mest egoistiska människa, idag är det varmt, idag smsar jag med jon, idag letar jag efter sätt att släppa den här jobbiga situationen (jag vet att det enda jag kan göra är att springa, men jag försöker i alla fall?).

Igår var väldens längsta måndag (kanske rentav världens bästa måndag). Jag fick komma hem till själsfrände och äta ostmackor på pallar i köket (med mjölk). Sedan tog vi (efter en del flyttande av träbjälkar) cykeln mot oskarström för att inhandla glass. Promenad i halmstadkvällsljus mot stationen och löften om återseende, snart.

Jag går inte sönder när jag går med dig.

1 kommentar:

  1. Du borde inte sätta så höga krav på din personlighet :P Var nöjd med dig själv!

    SvaraRadera