Sidor

måndag 2 februari 2009

usch och fy och blä och jävla as

att du jämt lyckas med sånt här

när jag är som gladast så lyckas du trycka ner mig i skorna.


han har rätt när han säger att din kontakt är skadlig


och nu kommer jag få tvåmiljoner mail och sms, först om hur omogen och ologisk jag är och som sedan utvecklas till mer vänliga meddelanden och tillslut eventuellt till vad jag vill höra

sedan kommer jag glömma bort min ilska den här måndagsnatten och allt kommer vara som "vanligt"

så är det vår "relation" fungerar



jag är full av ironi

du hatar det           jag vet det    


kanske precis därför jag låter den fylla upp mig

med bitterhet och ilska

äh nu ringer jag johan

2 kommentarer:

  1. jag vet inte vad jag ska säga.. Men det känns riktat mot mig...

    SvaraRadera
  2. Det har känns ungefär som ett visst komplicerat förhållande jag har med en annan.. x)

    SvaraRadera