Sidor

torsdag 22 januari 2009

moon river, wider than a mile




oj herregud, nu har jag tagit och anmält mig till musikdirekt. Jag gjorde det, som vilken normal grej som helst, utan att tänka. Aja, kan väl alltid slinka mig ur om jag skulle få panikångest över det eller nått. Dagen har i övrigt bestått av en del mailande (jag som aldrig mailar) till olika företag ( i skolarbetessyfte och för att jag vill slippa ringa folk, sånglektion, mer översalivtillverkning som börjar leda till ont och torr i munnen och halsen, och en volleybollsidrottslektion som resulterade i röda armar (aj).

på bilden ser jag ut som en plastic fantastic med för mycket ögonbryn lite crazylady över det hela. inga klagomål tack.

2 kommentarer:

  1. Bravo!
    Se bara till att BERÄTTA när musikdirekt ÄR, så man kan komma dit!

    SvaraRadera