Sidor

onsdag 21 januari 2009

it's to much right now, so i'll just do nothing

Om jag mot all förmodan hitta en praoplats så skulle jag inte hinna vara borta från skolan en hel jävla vecka. Jag ligger så jävla efter. 3 kapitel i matten måste göras, ett no-arbete, hushållsekonomi i so:n, sedan måste jag fixa min gymnasieansökan också.

ljuga mot numerafrämling, känna sig värdelös, bli idiotförklarad av numerafiender, irrationsobjekt överallt, ipod fylld av skit som jag inte vill höra på mer, TIDEN RÄCKER INTE TILL

4 kommentarer:

  1. kanske inte hjälper så mycket, men det finns alltid någon annan som har det värre. försök att hålla ut!

    SvaraRadera
  2. Nej, det är mycket just nu! Men vi måste hålla ut ! :)

    SvaraRadera
  3. Stress och vinter suger. Du får se fram emot de konvent som återstår tills värmen kommer, istället för att jobba ihjäl dig =)

    SvaraRadera
  4. Inget irritationsobjekt ÖVERALLT iallafall!:)

    SvaraRadera