Sidor

söndag 14 mars 2010

Ja, jag är en dåliga bloggare.

Men det är ingen som läser här ändå så jag behöver inte bry mig, ha!


Står still gör det definitivt inte, livet.
Bara veckan som passerat går till historien.
Har förlorat och återfått (?) två betydelsefulla människor, spelat och sjungit inför femton par intensivt stirrande musiklärarögon, vandrat in på pressbyrån och tittat i en fototidning och hittat min bild i den, ätit på stora holländska äpplen, tappat andan av panikdödsångest, tröstat, frivilligt räknat ekvationer på födelsedagskalas, haft japanångest, blivit av med japanångesten och planerat som en galning, hämtat higurashi på lan och haft träningsverk.

2 kommentarer:

  1. Jag råkade läsa. Det går inte längre att säga att ingen.
    mik m

    SvaraRadera
  2. Jag brukar läsa, ibland åtminstone. ;)

    SvaraRadera